YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 24 July 2013

Assalamualaikum and hi (:

Sihat semua? *jerit depan kucing dan ayam*

Sekejap ja dah setengah Ramadhan kita harung kan? Tak lama lagi raya,lepas tu buka sem baru T.T Alaaa

Maka untuk mengelakkan jadi unproductive yang melampau, saya pun cuba mengasah bakat saya.(apahal ayat skema habis).

Hari tu sebelum cuti, saya ada purchased some oil pastels and soft pastels.Tak tahulah kenapa rasa minat nak beli.Padahal bukan hebat mana pun.Jadi di bulan Ramadhan yang mulia ini, selain daripada beribadah, saya mulakan hobi baru saya (: Fun tau comot comot dengan warna ni.Hee rasa masuk tadika semula. :3

Tak cuba mana nak tahu kan?

Haa...cemana Ramadhan anda?(=


2 comments:

  1. Hee mekasih Aliya :3 kita try try ja.Tak sangka turned out quite well.

    ReplyDelete